Ενίσχυση ψυχικής ανθεκτικότητας

Ενίσχυση-ψυχικής-ανθεκτικότητας

Κατά τη διάρκεια τής εβδομάδας από 15 έως 19 Δεκεμβρίου 2025 η Συμβουλευτική Υπηρεσία Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε συνεργασία με το Β΄Αρσάκειο-Τοσίτσειο Γενικό Λύκειο Εκάλης πραγματοποίησε δράση ενίσχυσης τής ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών/τριών της Γ΄ Λυκείου, στο πλαίσιο τής υποστήριξής

Εργαστήριο Ψυχολογικής Ενδυνάμωσης στο Αρσάκειο Λύκειο Ιωαννίνων

Εργαστήριο Ψυχολογικής Ενδυνάμωσης στο Αρσάκειο Λύκειο Ιωαννίνων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Εργαστήριο Ψυχολογικής Ενδυνάμωσης για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ και Β’ Λυκείου σε συνεργασία με την ψυχολόγο του Σχολείου κα Ναταλία Τζούμα, με βασικούς στόχους την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας, της αυτορρύθμισης και της διαχείρισης άγχους

Αρσάκειο Λύκειο Ιωαννίνων- Συνάντηση των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών με τους γονείς των μαθητών της Β’ και Γ’ Λυκείου.

Αρσάκειο Λύκειο Ιωαννίνων- Συνάντηση των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών με τους γονείς των μαθητών της Β’ και Γ’ Λυκείου.

Στο πλαίσιο της εποικοδομητικής συνεργασίας των γονέων με τους φορείς του Σχολείου, την Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2025,  o Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Αρσακείου Γυμνασίου και Λυκείου Ιωαννίνων σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του Αρσακείου Γενικού Λυκείου Ιωαννίνων, την Υπηρεσία