Τον Οκτώβριο 2024 πραγματοποιήθηκε στο Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού Πρόγραμμα Οργάνωσης Χρόνου και Διαχείρισης Άγχους για τους μαθητές τής Γ΄ τάξης, με τη συμβολή των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών τής Φ.Ε. Σκοπός τού προγράμματος είναι να βοηθηθούν τα παιδιά, ώστε να οργανώσουν τον χρόνο μελέτης τους μέχρι τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, και να διαχειριστούν αποτελεσματικά το άγχος τους. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν τα συναισθήματα και τις αγωνίες τους και να μιλήσουν για τους παράγοντες που τους προκαλούν άγχος.
Επίσης, είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν κοινούς προβληματισμούς και να συζητήσουν για τρόπους αποτελεσματικότερης διαχείρισης τού άγχους, καθώς για τρόπους βελτίωσης και οργάνωσης τής μελέτης τους. Από τους εκπροσώπους των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών τής Φ.Ε. τονίστηκε στους μαθητές πόσο σημαντικό είναι να υπάρξει από την πλευρά τους συστηματοποιημένη μελέτη με ιεράρχηση των προτεραιοτήτων τους, με βάση τους στόχους που έχουν θέσει, αλλά και η συμπερίληψη δραστηριοτήτων για την διασκέδαση αλλά και την εκτόνωσή τους.
Τέλος, αναδείχθηκε η σημασία τής αναζήτησης στήριξης στην οικογένεια, τους φίλους και τους συμμαθητές, ενώ επισημάνθηκαν και ορισμένες βλαβερές συνήθειες, όπως οι περιορισμένες ώρες ύπνου, η κατανάλωση πρόχειρου φαγητού και διεγερτικών ροφημάτων, καθώς και η μελέτη χωρίς διάλειμμα.
Το Πρόγραμμα Οργάνωσης Χρόνου και Διαχείρισης Άγχους υλοποιήθηκε από τους κ. Γεώργιο Γεωργουλέα, σχολικό ψυχολόγο, και την κ. Κατερίνα Σουφλιά, καθηγήτρια-Σύμβουλο Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, υπό την εποπτεία τής Διευθύντριας τού Β΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού κ. Στέλλας Νάκη.
Πρόγραμμα Διαχείρισης Άγχους & Οργάνωσης Χρόνου | Γ’ Λυκείου | Β’ Αρσάκειο Λύκειο