Είναι αναμφισβήτητο πως οι ανθρώπινες σχέσεις είναι σαν ένας ζωντανός οργανισμός. Χρειάζονται φροντίδα και αγάπη για να αναπτυχθούν. Τα παιδιά του Β3 του Λυκείου παρατηρούν, αντιδρούν, εκφράζονται, συν-αισθάνονται τον Άλλον, καταλαβαίνουν τα λάθη, αναρωτιούνται.

Μέσα στο πλαίσιο της παρατήρησης και της ψυχικής ενδυνάμωσης πραγματοποιήθηκαν δύο παρεμβάσεις από την Ψυχολόγο των Αρσακείων Σχολείων Θεσσαλονίκης, Αλεξάνδρα Παπαλαζάρου. Η πρώτη παρέμβαση- 13 Νοεμβρίου 2024- βασίστηκε στις αξίες του σεβασμού και της ενσυναίσθησης και μάλιστα υλοποιήθηκε μέσα από βιωματική δράση, που έφερε ακόμη πιο κοντά μαθητές και μαθήτριες. Τα αποτελέσματα φάνταζαν ανακουφιστικά για τα παιδιά.

Η δεύτερη παρέμβαση -19 Μαρτίου 2025- αφορούσε στο άγχος και τη διαχείρισή του, κάτι το οποίο απασχολεί ιδιαιτέρως τους νέους και τις νέες μας, όσο πλησιάζουν οι Πανελλήνιες εξετάσεις. Η ομάδα κατέθεσε επί τραπέζης συμπτώματα, αλλά και ιδέες διαχείρισης άγχους τόσο ενόψει εξετάσεων όσο και ενόψει της ζωής που ανοίγεται μπροστά τους. Τις συναντήσεις αυτές συντόνισε η φιλόλογος, Γιώτα Μυτακίδου, σε συνεργασία με την κα Παπαλαζάρου.

Ευχαριστούμε τους μαθητές και τις μαθήτριες του τμήματος για τη συμμετοχή τους στις συναντήσεις αυτές.

Βιωματικές συναντήσεις Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης