Στο πλαίσιο των προληπτικών δράσεων για θέματα ψυχικής υγείας και αντιμετώπισης τού φαινομένου τού σχολικού εκφοβισμού (bullying) οι μαθητές τής Β΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίους Ψυχικού συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήριο, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την κ. Κατερίνα Σουφλιά, σύμβουλο Σ.Ε.Π. και καθηγήτρια τού Σχολείου, και τον κ. Γιώργο Γεωργουλέα, σχολικό ψυχολόγο.
Σε κάθε συνάντηση οι μαθητές, αφού συζήτησαν με τους υπεύθυνους τού εργαστηρίου για θέματα ενδοσχολικής βίας, περιθωριοποίησης και διαδικτυακού εκφοβισμού, προβληματίστηκαν πάνω στο ζήτημα αναγνώρισης συναισθημάτων, υιοθετώντας, με την προτροπή τού ψυχολόγου, διαφορετικούς ρόλους: τού θύτη, τού θύματος και τού παρατηρητή, δίνοντας μια επιπλέον βαρύτητα στον ρόλο τού παρατηρητή.
Οι μαθητές εκδήλωσαν ζωηρό ενδιαφέρον θέτοντας ερωτήματα και ερμηνεύοντας με τον δικό τους τρόπο τις επιπτώσεις τού σχολικού εκφοβισμού στην ψυχολογία των μαθητών αλλά και στην εύρυθμη λειτουργία τής σχολικής μας κοινότητας.