Τον Μάρτιο πραγματοποιήθηκε το Πρόγραμμα Διαχείρισης Χρόνου και Οργάνωσης Μελέτης για τους/τις μαθητές/τριες τής Α΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, ανά τμήμα. Σκοπός τού προγράμματος, το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Συμβουλευτική Υπηρεσία τού Σχολείου μας
Πρόγραμμα Διαχείρισης Χρόνου και Οργάνωσης Μελέτης – Β΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού










